-  Staškūniškio Arklių Pašto Stotis buvo suprojektuota žymaus Varšuvos universiteto čekų kilmės architektūros profesoriaus Vaclovo Ritčelio (Waclaw Ritschel).

-  Nuo 1836 m. Staškūniškio arklių pašto stotyje pastoviai buvo laikomi 48 arkliai.

-  Knygos „Doroznik“ duomenimis 1857 m. į Staškūniškio arklių pašto stotį užsuko 3227 keleiviai bei buvo pakeisti 15593 arkliai. 

-  Kelionės pašto traktu buvo apmokestintos ir kainavo gan nemažai – 3 kapeikas už varstą (1 varstas – 1067 metrai).

-  Keliaujant traktu reikėdavo susimokėti ne tik kelionės mokestį. Privaloma 2 kapeikų rinkliava buvo skirta karietos ratų sutepimui arklių pašto stotyje bei degtinei vežikui. 

-  Laukiamajame kambaryje stovėjo didelis laikrodis – pašto karietos važiuodavo pagal grafiką. 

-  Traktas Sankt Peterburgas – Varšuva buvo gerai prižiūrimas, nuolat remontuojamas bei kareivių saugomas. Važiuojantys tokiu svarbiu traktu privalėjo turėti valdžios išduotą leidimą „podorožną“.

-  Arklių pašto stoties viršininkas, šalia jam pavestų administracinių pareigų, teikė paslaugas aplinkinių vietovių gyventojams, už tam tikrą mokestį rašydamas laiškus, kadangi didžioji dauguma provincijos gyventojų buvo beraščiai. 

-  Trakto Sankt Peterburgas – Varšuva bendras ilgis buvo apie 1171 varstas (apie 1250 km). Nutiesti vieną varstą kelio tuo metu kainavo apie 6000 auksinių rublių. 

-  Vidutinis trakto plotis buvo apie 6 sieksniai (12,78 m), suteikiantis galimybę lengvai prasilenkti dviem karietom.

-  Staškūniškio Arklių Pašto Stotis buvo suprojektuota žymaus Varšuvos universiteto čekų kilmės architektūros profesoriaus Vaclovo Ritčelio (Waclaw Ritschel).

-  Nuo 1836 m. Staškūniškio arklių pašto stotyje pastoviai buvo laikomi 48 arkliai.

-  Knygos „Doroznik“ duomenimis 1857 m. į Staškūniškio arklių pašto stotį užsuko 3227 keleiviai bei buvo pakeisti 15593 arkliai. 

-  Kelionės pašto traktu buvo apmokestintos ir kainavo gan nemažai – 3 kapeikas už varstą (1 varstas – 1067 metrai).

-  Keliaujant traktu reikėdavo susimokėti ne tik kelionės mokestį. Privaloma 2 kapeikų rinkliava buvo skirta karietos ratų sutepimui arklių pašto stotyje bei degtinei vežikui. 

-  Laukiamajame kambaryje stovėjo didelis laikrodis – pašto karietos važiuodavo pagal grafiką. 

-  Traktas Sankt Peterburgas – Varšuva buvo gerai prižiūrimas, nuolat remontuojamas bei kareivių saugomas. Važiuojantys tokiu svarbiu traktu privalėjo turėti valdžios išduotą leidimą „podorožną“.

-  Arklių pašto stoties viršininkas, šalia jam pavestų administracinių pareigų, teikė paslaugas aplinkinių vietovių gyventojams, už tam tikrą mokestį rašydamas laiškus, kadangi didžioji dauguma provincijos gyventojų buvo beraščiai. 

-  Trakto Sankt Peterburgas – Varšuva bendras ilgis buvo apie 1171 varstas (apie 1250 km). Nutiesti vieną varstą kelio tuo metu kainavo apie 6000 auksinių rublių. 

-  Vidutinis trakto plotis buvo apie 6 sieksniai (12,78 m), suteikiantis galimybę lengvai prasilenkti dviem karietom.

Vaclovas Ritčelis (Waclaw Ritschel) 1794–1872 m. – čekų kilmės architektas, Lenkijos Karalystės generalinis statybininkas, Varšuvos universiteto architektūros profesorius.