- Staškūniškio Arklių Pašto Stotis buvo suprojektuota žymaus Varšuvos universiteto čekų kilmės architektūros profesoriaus Vaclovo Ritčelio (Waclaw Ritschel).
- Nuo 1836 m. Staškūniškio arklių pašto stotyje pastoviai buvo laikomi 48 arkliai.
- Knygos „Doroznik“ duomenimis 1857 m. į Staškūniškio arklių pašto stotį užsuko 3227 keleiviai bei buvo pakeisti 15593 arkliai.
- Kelionės pašto traktu buvo apmokestintos ir kainavo gan nemažai – 3 kapeikas už varstą (1 varstas – 1067 metrai).
- Keliaujant traktu reikėdavo susimokėti ne tik kelionės mokestį. Privaloma 2 kapeikų rinkliava buvo skirta karietos ratų sutepimui arklių pašto stotyje bei degtinei vežikui.
- Laukiamajame kambaryje stovėjo didelis laikrodis – pašto karietos važiuodavo pagal grafiką.
- Traktas Sankt Peterburgas – Varšuva buvo gerai prižiūrimas, nuolat remontuojamas bei kareivių saugomas. Važiuojantys tokiu svarbiu traktu privalėjo turėti valdžios išduotą leidimą „podorožną“.
- Arklių pašto stoties viršininkas, šalia jam pavestų administracinių pareigų, teikė paslaugas aplinkinių vietovių gyventojams, už tam tikrą mokestį rašydamas laiškus, kadangi didžioji dauguma provincijos gyventojų buvo beraščiai.
- Trakto Sankt Peterburgas – Varšuva bendras ilgis buvo apie 1171 varstas (apie 1250 km). Nutiesti vieną varstą kelio tuo metu kainavo apie 6000 auksinių rublių.
- Vidutinis trakto plotis buvo apie 6 sieksniai (12,78 m), suteikiantis galimybę lengvai prasilenkti dviem karietom.